Blog
2025. június 13., 09:29Gyakori hibák szitanyomás megrendeléskor: hogyan kerülje el a cég ezeket?

A reklámajándék készítéshez sokszor a cégeknek a szitanyomást javasolják, amellyel a maximumot lehet kihozni a termékekből. Az így legyártott textilek, fém vagy üvegtárgyak tartósak és szépek, amik tökéletesen megállják a helyüket a promócióban. Az igényes reklámajándék rendkívül sokat elárulhat az adott vállalkozásról, ezért is tanácsos odafigyelni ennek folyamatára.
Az időtálló reklámajándékokkal könnyebb elérni a kitűzött célokat, hiszen ezáltal sokáig köztudatban maradhat a cég, így pedig nagyon egyszerűen és gyorsan el lehet foglalni az előkelő pozíciót az üzleti világban.
Amikor a cégek kiválasztják a szitanyomást, sokszor nem igazán bonyolítják túl ezt, már rögtön rendelést adnak le, bizonyos mennyiségre. Nem gondolnak át dolgokat, azt szeretnék, ha minél hamarabb rendelkezésre állna a rendelés. Nem ritka, hogy az utolsó pillanatra is hagyják ezt, ami egy igen tipikus hiba, azonban ezen kívül még van jó pár olyan dolog, amik nagy eséllyel előfordulhatnak, és nehezítik a rendelési folyamatot, vagy befolyásolják a termékek minőségét.
Hogyan kerülje el a cég a tipikus hibákat a szitanyomással kapcsolatban?
1. Körültekintő előkészítés, pontos információk
Sajnos nagyon sokan alábecsülik a előkészítés szerepét a szitanyomás rendelése során, pedig rengeteg minden függ ettől. Ha az előkészítés alapos és körültekintő, akkor tulajdonképpen sokkal gördülékenyebb a legyártás folyamata, mert semmilyen kérdés nem akaszthatja meg ezt a szolgáltató részéről.
Konkrét színkódokat, betűtípusokat, termékkategóriákat kell meghatározni, így pedig a szitanyomással egyszerűbben lehet haladni, mert nem kell egyeztetni, telefonálni az ügyfelekkel. Ennek alapján megéri ezzel foglalkozni, hiszen a megrendelők így garantáltan elégedettek lehetnek a szolgáltatással, és a szakemberek is jobban tudnak a munkára összpontosítani.
Célszerű még a reklámajándékok anyagösszetételét is részletezni, így pedig véletlenül sem kerülhet nyomat olyan tárgyra, ami esetleg nem felelne meg a kritériumoknak.
2. Minőségi termékek előtérben!
Előfordulhat, hogy a cégek a gyengébb minőségű termékeket szemelik ki a reklámajándékok elkészítéséhez. Inkább az olcsóbb árkategóriából választanak, ami nem jelent garanciát a magas színvonalra. Ez meglehetősen kockázatos döntés, hiszen a rossz árucikkek befolyásolják még a szitanyomás tartósságát is.
Ebből a szempontból nem érdemes kompromisszumot kötni a minőség kárára. A legjobb ilyenkor, ha az ember magától a nyomdától kér tanácsot a termékválasztáshoz. A szolgáltatónak kellő tapasztalata van a minőséggel kapcsolatban, tisztában van azzal, hogy mik azok a tárgyak, amiket kifejezetten kerülni kell.
3. Mintavételi fázis biztosítása
A nyomatminta biztosítása szintén olyan tényező, ami hozzájárul a sikerhez. A monitoron látható színek eltérhetnek a valóságtól, éppen ezért van szükség a mintavételi fázisra. Ennek keretein belül meg lehet győződni arról, hogy a termékek pontosan olyanok lesznek, mint amilyet megálmodott a megrendelő.
A szitanyomáshoz korszerű technológiát alkalmazunk, amelyen keresztül valóban megtapasztalhatja az eljárás előnyeit. Ha szeretne ajánlatot kérni a reklámajándékokra, forduljon hozzánk bizalommal a feltüntetett elérhetőségeinken!
« Vissza az előző oldalra!