Blog
2024. november 20., 13:02Gyakori hibák a munkaruha emblémázás során
Elsősorban a marketing célokat támogatják hatékonyan, ugyanis az emblémázott munkaruha hozzájárul a brand, arculat erősítéséhez. Nem ritka, hogy gyakran még sokkal hatékonyabb egy, a cég logójával ellátott felsőrész vagy pulóver, mert így sokkal több helyre eljuthat a vállalkozás híre, mint például hirdetéseken keresztül.
A munkaruha emblémázás terén számos lehetőség, szolgáltatás áll az érdeklődők rendelkezésére. Vannak olyanok, akik nem feltétlenül néznek utána részletesebben a különböző megoldásoknak. Egyszerűen ár alapján választanak, vagyis az lesz az ideális alternatíva, ami a legköltséghatékonyabb. Sajnos ilyen és ehhez hasonló igények mellett megvan az esélye annak, hogy az emberek nem jól választják ki a technológiát, vagy a ruhák alapanyagát, így történhet meg az, hogy a megrendelések nem úgy sikerülnek, ahogyan azt az ügyfelek elképzelték.
Érdemes sorra venni a leggyakoribb hibákat, amelyek előfordulhatnak a munkaruha emblémázás során, így az emberek könnyebben kikerülhetik ezeket, és ezáltal odafigyelhetnek jobban az esetleges kockázati tényezőkre is.
Mik a leggyakoribb emblémázási hibák?
1. Nem megfelelő technológia kiválasztása
A nem megfelelő eljárás kiválasztása a leggyakoribb probléma, ami előfordul a rendelések leadása során. Technológiát nem az alapján kell kiválasztani, hogy mely a legolcsóbb, hanem, hogy milyen a logó mérete, illetve az adott munkaruha milyen gyakorisággal lesz használva.
Amennyiben az ár, vagy más tényezők számítanak ezen kívül, megvan az esélye annak, hogy az emblémázás hamar tönkremegy, elkopik a logó, így pedig nem tud marketing célokat sem támogatni a ruházat.
Ha a megrendelők bizonytalanok az ideális eljárást illetően, tanácsos a szolgáltatótól érdeklődni, részletes tájékoztatást kérni az egyes eljárásokról, így pedig még mindig könnyű meghozni a végső döntést.
2. Nem jó méretű az embléma, és a helye is problémás
Érdemes lehet, akár marketinggel foglalkozó szakembert is bevonni a munkaruházat tervezésébe, mert az is előfordul, hogy a logó nem megfelelő méretű, és még az elhelyezése is gondokat okozhat.
Ez nem esztétikus, ízléses, ami inkább épp az ellenkezőjét fogja kiváltani az emberekből. Mivel sokkal többe kerül később egy másik rendelést leadni, már csak anyagi okokból is javasolt nagyobb hangsúlyt fektetni a tervezési időszakra, ezáltal minden kényelmetlenség, plusz költségek meggátolhatók.
3. Túl apró részletek
Ha túl sok apró részlet van a logóban, akkor az az előállításkor eltorzulhat, vagy el is mosódhat, ami szintén ront a végeredmény összképén. A legjobb ilyenkor, ha grafikussal megtörténik a logó egyszerűsítése, így pedig az már alkalmas lehet a munkaruházat emblémázásához.
Mint a felsoroltakból könnyedén kikövetkeztethető, a spórolás és a kapkodás az, amelyek gyakran a hibákhoz vezetnek. Érdemes ezeket kikerülni, időt, energiát, és pénzt fordítani a munkaruházat tervezésére, megrendelésére, mert mindezen tényezők többszörösen is megtérülhetnek.
Nyugodtan ránk bízhatja az emblémázást, minden eszköz, szaktudás rendelkezésünkre áll ahhoz, hogy a maximumot nyújtsuk a megrendelőknek.
Weboldalunkon bővebb információkat is találhat szolgáltatásainkról és a nálunk elérhető eljárásokról. Ha szeretne ajánlatot kérni, vagy kérdezne az egyes technológiákról, forduljon hozzánk bizalommal telefonon, vagy e-mailen, munkatársaink készséggel válaszolni fognak.
« Vissza az előző oldalra!